Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 1. november 2015

Fantastisk udstilling

I går kørte Bjarne og jeg til Odense, for at se Birgitte Busk´s udstilling On Ice, hos Bernina Nordic.

De billeder er så fantastiske, se hvor musikken strømmer ud fra violinen.













Kunsten at beskære et billede og vise de små detaljer i et stort billede.

Man fornemmer enten kolde fingre, som skal binde skøjten op eller den varme glæde ved at tage skøjterne på.














Det er så smukt, en fanget bevægelse









Koldt at falde på isen


















Portræt af skøjteløberen Katarina Wit

Desværre var udstillingen kun den ene dag, for jeg der ikke så den, vil jeg håbe alle billederne bliver udstillet igen, for de er simpelthen fantastiske. Kunst på højeste niveau.

Tænk det er lavet med stof og tråd













 Nu vi var i Odense benyttede vi chancen til at få kigget p nogen af alle de mange smukke bygninger og nogen af H. C. Andersen eventyrskulpturer, som er drysset rundt i Odense indre by.
Vi fandt ikke skrubtudsen er den blevet stjålet ?

Vi afsluttede en dejlig dag, med buffet på den kinesiske restaurant, hvor Den standhaftige tinsoldat står vagt.

Pas godt på jer selv
Hilsen Esther

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvorfor fik jeg ikke besøg af jer ???? :(

patch 9 sagde ...

Fordi vi først var i Odense kl.14.30 og skulle spise på kineseren kl 17 og derefter hjem
Knus til dig