Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 22. oktober 2015

I går var så dagen

I går var så dagen, hvor jeg skulle hænge min udstilling op, hos Terma.

Det på bordet her skal over i kantine nr 2, men da ferniseringen skulle foregå i kantine 1, skulle alt stilles op der.
Det bliver så Birgit, som får besværet med både at transportere det over i kantinen og hænge og stille op.









Det her er den ene ende af en lang væg, hvor der var plads til 6 vægtæpper.











Det her er den anden ende væggen.
Der er ikke offentlig adgang, da det er et firma, så det er kun for medarbejderstaben.
det er deres meget aktive kunstforening, som sørger for, udsmykningen af kantinerne.











Der er 8 søjler, hvor der hænger på begge sider.
Ja og så skete det igen, der var ikke mere strøm i mit kamera og det ekstra batteri, som jeg havde med var et gammelt tomt et.
Gad vide hvornår jeg lærer at holde styr på alt det der med teknik ?

Der var ikke mange til ferniseringen, men dem der var der, var søde og roste mine ting, det var jeg glad for.
Jeg må erkende, at det ikke er så nemt at vise sine ting offentlig, hvor man ikke længere er anonym, som her på bloggen eller en udstilling sammen med foreningen.
Pas godt på jer selv derude. quiltehilsner fra Esther

6 kommentarer:

Kari sagde ...

Det er da noget af en ære, at få lov til at udstille sine produktioner

Lisbeth Madsen sagde ...

Spændende og flotte ting.
Hvor mange vægtæpper har du med?
God dag til dig ;-)

patch 9 sagde ...

Jeg er altså også meget glad for den chance.
Jeg har 14 vægtæpper med i forskellige størrelser. Tak for din ros Lisbeth
MVH Esther

Unknown sagde ...

Du laver så smukke ting og de er værd at udstille.
Håber der kommer rigtig mange og de vil nyde det hele
Stort knus til dig fra mig

patch 9 sagde ...

Tusind tak for rosen Kirsten, men det er kun medarbejdere, som har adgang, dem er der ganske vist et eller andet sted over 600 af.
Stort knus til dig herfra

Mona sagde ...

ja, så fandt jeg ud af at se din udstilling herinde, Ja den er bare flot. Var den nye flotte taske med på udstillingen?. Jeg er spændt på at høre om de beholdte nogle billeder???
knus til dig fra Mona