Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 28. august 2015

Den sidste nye taske

Dette er min sidste nye taske, hvor der er plads til alt mit tilbehør til symaskinen, det er måske så meget sagt, men det meste.
Jeg har fundet mønstret her, det hedder A place for everything.
Den butik er farlig for mig, med alle de skønne taskemønstre

Det jeg har stivet tasken af med Bosal in-R-Form er også købt her.











Der er lommer, både for og bag, lavet med noget stof, som hedder let mesh, det fandt jeg hos Stof&Stil.
Stoffet er strækbart, men nem at arbejde med.











Alle lommer på siderne er lavet med gennemsigtig plast og jeg har brugt meterlynlåse købt hos denne webbutik, som er hurtig til at levere. Oveni er der meget fin service, hun kontaktede mig, da jeg havde bestilt noget forkert, der ikke passede sammen, det havde hun ikke behøvet.







Det er dejligt at have samling på trykfødderne.
Pappet i baggrunden er til min hukommelse, så jeg kan se, hvad det er for en trykfod.











Jeg har fortrudt en ting.
Lynlåsene er syet direkte på plasten, hvis jeg nogensinde syr tasken igen, så vil jeg sy stofkanter på plasten.

For min fine nye symaskine kunne ikke finde ud af at holde trådspændingen, ved de to forskellige matrialer sammen.
Ellers også skulle jeg have syet på min gamle hakkebræt, uden så meget elektronik.




Så er jeg parat til kursus, men først skal jeg på ferie.

Mange syhilsner fra Esther

4 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Superfed taske!
Sådan en bør være et must for alle, der ejer en symaskine.
Du kan bare det der!

Unknown sagde ...

Hold da op, du er godt nok flittig.
Rigtig god ferie.
Knus

Kari sagde ...

Sikke da en smart taske.

Dollandesign sagde ...

Esther,
jag tycker att väskan Du sytt till symaskinstillbehören var både fin och praktisk.

Dollandesign