Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 2. august 2014

Min uddstilling af patchwork

I går tilbragte jeg det meste af dagen på Hadsten biblioteket, som har til huse i kulturhuset Sløjfen i Hadsten, hvor jeg udstiller nogle af de ting, som jeg har lavet i de over 30 år, hvor jeg har syet patchwork.
















Det er svært at tage billeder, som viser udstillingen, når der skal fotograferes gennem glas, der spejler.












De har to store monstre en i forgangen og en inde på biblioteket +

















tre små inde i biblioteket. Der blev ikke plads til alt det jeg havde taget med, så jeg måtte vælge og det var lidt svært.
Der er ingen tæpper med, som sådan, kun en enkelt, som slet ikke ses i fuld størrelse. udstillingen er fortrinsvis tasker og om forskellige patchworkteknikker.
Det var en varm omgang at stille op.

Adressen er: Sunds plads Hadsten,
Hvor kulturhuset er beliggende.
Udstillingen er gratis og har åbent i bibliotekets åbningstider, den varer hele august måned.

En varm sommerhilsen fra Esther

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det er godt nok mange tasker du har fået lavet. :)
Den ene flottere end den anden.
Håber der kommer mange og kigger.
Knus