Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 10. marts 2014

Dejlige dage

Hjemme igen efter nogen dejlige dage hos Kirsten og Preben på Fyn og deres smørhul af en have. Haven ånder af forår, alt myldrer frem, krokus og vintergækker står i fuld flor, en oase uden lige.






Syning blev det skam også til. Jeg nåede at sy toppen til min sommerfugl, som har en lille historie. Mønstret er fra første gang jeg mødte Kirsten, på en patchworktur til Tyskland, sammen med Kirsten, Helle, Mette og Hanne, hvor vi nåede at besøge 5 butikker, den sidste var Gitte i Røde kro.
Vi fik mønstret hos Fadenverk i Flensburg.

Det var ellers meningen, at jeg skulle sy videre på en UFO, men man kan ikke skifte symaskine i vadestedet, så den måtte vente til jeg kom hjem til min gamle maskine igen.

Vi nåede også at komme til Flensburg, til Hollands markedet, et stof- og sytilbehørsmarked, med alle mulige forskellige slags stoffer, knapper, lynlåse osv.. det finder sted 2 gang om året, forår og efterår i Flensburg, næste gang er d. 22 august, men det er et marked, som foregår rundt i mange tyske byer hen over sommeren.
Dette er min høst, især taskehankene fryder mig, da de var halv pris af normen her i Danmark.

Jeg kom videre med et andet projekt, men det må I vente med billede af.

Forårshilsner fra Esther

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Jeg siger også tak for hyggeligt selskab :)
Knus fra Kirsten