Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 23. februar 2014

Meget stolt

Ja, jeg er meget stolt af mit barnebarn, hun har designet sin første nederdel og selv syet den, kun med sytekniske anvisninger fra farmor.

Nederdelen er i sort uld, med indsatte paneler i lak, den passer perfekt.
Der er allerede designet en jakke til, men den nåede vi ikke.

Jeg er bare så stolt af mit dygtige barnebarn. Må fremtidens tøj blive designet af hende.
Glade og stolte hilsner fra en glad farmor

2 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Hvor er det dejligt, når det viser sig, at ens børnebørn har arvet ens kreative gener!
Den nederdel ser brandgodt ud, så hun skal nok nå langt under farmors kyndige vejledning!

Kari sagde ...

I sådan en situation må man gerne være stolt.
Flot nederdel.