Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 31. august 2013

Hyggelige dage

Jeg har lige tilbragt et par hyggelige dage hos Kirsten og Preben. Jeg har desværre ingen billeder, for jeg havde glemt mit kamera.
Jeg havde et gammelt AnnAKa mønster med "Pynteposer med vindu" og så gik der eller storproduktion i poser.
Jeg fik lavet disse 3, men bagsiden blev speciel, fordi jeg havde noget motivstof til den.





 Her ses bagsiden på poserne. Jeg fik også syet et puttetæppe sammen. Alle blokkene var syet, så det var stolper og hjørne, som blev syet i. Nu mangle der bare montering og quilting.
Vi var lige en tur til Lion´s loppemarked i Hårby. Det var godt jeg ikke havde så mange penge med i kontanter, så det blev kun til en tysk - dansk ordbog, en krydsnøgle garnvinder og en klovn, men uha, uha, hvor var der mange andre ting, som jeg kunne være faldet for.
syhilsner fra Esther

2 kommentarer:

STEINKJERRINGA sagde ...

Da har du vært flink. Jeg har ikke sydd disse posene enda, men jeg har mønsteret.

Grete sagde ...

Fine og fargerike poser! Motivstoffene er flotte!