Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 16. januar 2012

Nyt projekt

Ja, jeg er begyndt på et nyt projekt, applikation, som jeg elsker, dvs det er lang tid siden, at det blev planlagt og stofferne blev købt, da jeg var på besøg hos Kirsten og vi var et lille smut omkring Bankegården.
Jeg kan desværre ikke vise andet end et af motiverne i tæppet, for jeg er kommet til at slette, det billede, som jeg havde. Måske kan I finde billeder her  http://erinrussek.typepad.com/one-piece-at-a-time/ for det var en BOM her i 2010. Hun havde en anden BOM sidste år, som I kan se i højre side.

Her er de første blomsterblade sat på, se skal syes inden det næste bliver sat på.

Ellers har jeg lige et puttetæppe, som skal syes
Pas godt på jer selv
Hilsen Esther

2 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Du er så flittig og dygtig, at det kun kan blive flot!

Jeg har også gemt den BOM, så måske - en gang!

Unknown sagde ...

Jeg har også kigget på den :)
så måske. Det bliver flot.
Knus Kirsten