Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 20. december 2011

Julen står for døren

Med denne AnaKa julekalender, der har været et par år undevejs, vil jeg sende en julehilsen til alle jer, der besøger, min blog. Jeg ikke ikke lavet den til julekalender, men vægophæng, så tallene mangler på hjerterne. Jeg har lavet den, fordi jeg bliver glad af at se på nisserne.
Vi bliver os selv og to voksne børnebørn juleaften. Juledag til frokost hos datteren, med hendes mands familie. 2den juledag bliver huset fuld 16 børn og børnebørn til julefrokost. Så alt skal gerne være klart inden jul, til frokosten.
En rigtig Glædelig Jul og et Godt og Lykkebringende Nytår, til jer alle.
Vi ses til et nyt syår i 2012.
Pas på jer selv. Hilsen Esther

PS: Nu kan jeg godt vise julekortene, som jeg sendte til swappen

Ingen kommentarer: