Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 13. oktober 2011

Sorg

Tirsdag aften måtte min søster give op overfor kræften, som hun har kæmpet med siden september sidste år. Midt i sorgen over tabet, glæder det mig, at hun har fået fred og at den sidste tid, som sengeliggende blev kort. Hun fik lov at være i sit hjem til det sidste, som hun havde ønsket, med sine kære omkring sig.

Nissen her har hjulpet mig til at huske de gode minder jeg har om min søster. Hans gavtyveansigt kan midt i sorgen kalde smilet frem.
Birgitte fortalte, at han også havde hjulpet hende gennem en svær tid, det har hun ret i, at han kan gøre, så nu får han lov til at hænge, selvom det er for tidligt at pynte til jul.
Pas på jer selv. Hilsen Esther

1 kommentar:

HEKSEN sagde ...

Ja, der er altid både positive og negative tanker i en sådan situation. Det gør mig naturligvis ondt, for jer pårørende. Knus