Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 8. februar 2011

Kaffe Fasset


I søndag var vi et par stykker, som tog til Silkeborg og så Kaffe Fasset udstillingen, på Silkeborg museum.


Den der trøje kunne jeg godt tænke mig.




Den stol passer ikke lige i mit hjem, men sjov er den.

Det tæppe ville være rigtig godt at lave med en Jelly roll




Jeg synes, at den er flot selvom jeg aldrig selv ville lave noget der ligner

Tæppet er strikket. Baggrunden for trøjerne er bagsiden af tæppet til ventre. En flot udstilling og et spændende vidioforedrag. Det er et besøg værd.
Ja og så fik jeg set Tollundmanden.





3 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Nu er Kaffe Fassets arbejder nok lidt for farvestrålende for mig, men flot er det, og jeg gad godt se den udstilling, for jeg synes, manden er en spændende person med en kreativitet og farveglæde uden lige.

Trøjen kunne jeg nu også godt bruge - måske bare i et andet farvevalg!

patch 9 sagde ...

Sådan har jeg det også. Spændende, men det flimrer for øjnene.
Hilsen Esther

laila sagde ...

Meget farverigt og flot!!