Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 28. december 2010

Den heldige vinder af


Jeg har været den heldig vinder af en giveaway hos One piece at the time. Jeg har egentlig aldrig rigtig troet, at de mange giveaways var virkelige.
Og så vinder jeg et bundt med 7 fat quarters, sendt til mig helt fra USA, det er jo helt fantastisk.
Godt Nytår til alle.
Hilsen Esther

3 kommentarer:

Jette sagde ...

Dejligt med sådan en gevinst - det luner da lidt i den svære tid.
Godt nytår trods alt
Varme hilsner
Jette

Annelise Pedersen sagde ...

Hvor skønt Esther - hjertelig tillykke. Det gør altid godt med en lille opmuntring, når livet er svært.

Også godt nytår til dig og dine kære.

patch 9 sagde ...

Tak for jeres varme tanker, det gør godt i en svær tid.
Hilsen Esther