Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 16. juli 2010

Tysklandstur


Her er høsten fra turen til Tyskland, især den store skæreplade, som er fra Gitte Andreasens butik i Røde kro, var en uundværlig ting, ligeså limen og den sjette finger, resten er godter, der satte kortet på prøve, men den klarede det.
Det var en rigtig hyggelig tur i dejligt selskab, men det er stort set de samme stoffer, som i vores hjemlige butikker og prisnivuaet er det samme, hvis man ikke som jeg køber tilbudsstoffer. Lenas blade er også billigere.
Butikkerne var absolut et besøg værd, hvis man er i nærheden. Især vil jeg fremhæve Fadenverk i Flensburg, som var den der havde mest stof og var mest inspirende.
Alt i alt en dejlig dag til indvielse af min nye taske.
Ha´ en dejlig dag. Hilsen Esther

3 kommentarer:

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Uha det ser godt ud, ja det er jo en fordel når man bor som du, så er der ikke så langt derned, herfra Faxe er det jo noget af en rejse.

patch 9 sagde ...

Indrømmet Inge, men Mette og Hanne kørte helt fra Nyborg og over Odense og Fredericia, så det var en lang tur. Kirsten fra Assens, til Odense.
Så har du ikke så langt til Sverige. Jeg har ladet mig fortælle, at de også har gode butikker derovre.
Hilsen Esther

lone sagde ...

Dejlige ting du har købt - især er jeg vild med den store skæreplade ;-)