Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 13. juli 2010

Red Broly




Jeg købte dette taskemønster på træf sidste år, fordi jeg er vild med Red Brolys skønne kvinder.
Derfor har jeg også valgt at applikere tasken på begge sider og blot ændret faverne.
Tasken skal indvies på torsdag, når jeg skal til Tyskland, med 4 andre, som også har hang til stoffer.
Jeg glæder mig. Ha´ en dejlig dag. Hilsen Esther

4 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Uh, jeg er også vild med disse skønne damer! Hvor er den taske altså bare super!

Rigtig god tur på torsdag - jeg ville gerne have deltaget!

patch 9 sagde ...

Det kunne have været rigtig hyggeligt at møde dig Annelise. De skønne kvinder, ja sikken humor.
Hilsen Esther

Anonym sagde ...

wow..den glæder jeg mig bare til at se Esther.
Den er super flot.
Glæder mig til at vi skal lufte pungen i tyskland.
Knus, Helle
Ps. Annelise..du kommer da bare med næste gang *s*

Jette sagde ...

Flot taske med skønne damer ;o)