Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 6. marts 2018

Hvad snevejret resulterede i

Snevejr med trusler om isslag, så blev der ingen træning mandag, i stedet blev den tilbragt i mit dejlig syrum.

Jeg fik færdiggjort en projektpose. Jeg kan godt lide at have samling på tingene. Den bliver indviet med den lille strikketaske, fra kursus hos Quiltefant. Den skal syes i morgen










Den store strikketaske er her. Syet i stof, som er hjembragt fra Arizona USA, hvor vi så en stor kaktuspark.















Tasken er genial, indvendig med rumdelere, til 6 nøgler garn. Tasken forsynet med 6 huller, som garnet kan føres op igennem.

Det er ikke afprøvet endnu. om det virker, så garnnøglerne ikke flitrer sig ind i hinanden.












En anden projektkuffet, til størrer projekter også med rude i, så jeg kan se hvad der er i kufferten












Bagsiden, jeg har afprøvet noget nyt indlæg, som hedder Bosal-R-in Form, som er lidt stivere i den end Soft & Stable og Style Vil.
Fordi det er stivere er det også en smule mere besværlig at arbejde med.









Til sidst fik jeg lavet en blok mere til Pat Sloan´s BOM Let´s go camping, men det kan nu godt være, at den skal pilles lidt op, så dyrene kommer til at vende samme vej.

Det tager jeg stilling til medens jeg syr min sy udstyrstaske

Pas godt på jer selv derude.

Syhilsner fra Esther

3 kommentarer:

Mona sagde ...

Hold op , nogle dejlige tasker , m,m, dem har jeg alt for lidt af. Den strikke taske ser spændende.

Unknown sagde ...

Du er så flittig. Bare det var mig. Nogle skønne tasker og sikke en orden du kan få.
Knus fra Kirsten

patch 9 sagde ...

Det er de altså også Mona, nu må jeg så se om det hjælper på strikkeriet. Vi ses forhåbentlig snart

Tak Kirsten, men jeg ved ikke om det ligefrem er flid, jeg gør det jo af lyst. Det med orden er jeg ikke så god til. Knus til dig Kirsten