Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 9. december 2017

Jeg manglede lige en taske

Ja, det er rigtigt. Jeg manglede en taske med en lang skulderrem, som ikke skrider ned af min skulder, når begge hænder er fulde.

Mønstret er fundet hos Nap Kitten.
Foret, som er kommet i, er Ricky Tims stof (brugt op, kun rester til puttetæpper tilbage, dejligt), købt på træf i Odense, for mange år siden, da Ricky Tims var der og holde foredrag.






Kroppen er lavet af møbelruskind fra Stof & Stil, en rest. Klappen er lavet med udsalgsstof fra Mosters stoffer.
Hanken er lavet med møbelruskindet, som har fået klapstoffet på, som dekoration og så dækker det over de kedelige kanter, hvor møbelruskindet mødes.
Hanken har fået en slider på, så den kan forkortes/forlænges.






puttetæppe 4 af restebunken.

















puttetæppe 5 af restebunken


















Puttetæppe 6 af restebunken.
Dertil kommer inden så længe 3 mere, som venter på at blive quiltet og få rullekant, samt et par toppe mere, som er ved at blive syet sammen.
Det værste/bedste er, at Ikea posen med rester ser lige fuld ud. Det kan nærmest ikke ses, at jeg har taget noget af den.













Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul

fra synørden Esther



2 kommentarer:

Mona sagde ...

Hej Esther. Det er godt nok en flot taske og den er helt sikkert stærk.
Jeg skal lige love for der er gang i dine tæppe produktion. Dejlige ting du laver, som sædvanligt.
Jeg nyder synet!
Hav det godt, håber vi snart ses.
Knuser fra mig.
Mona

patch 9 sagde ...

Tak Mona, ja, jeg forsøger ihærdigt at tømme restebunken ud. Ja, jeg håber også at vi kan ses snart. Knuser fra mig til dig