Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 21. november 2017

Skånearbejde

Nu er mit vilde tæppe. med en masse af mine blomstrede stoffer i, syet efter mønstret Everyday Best, et Piece o´Cake design. Jeg vil ikke bruge kanten af mønstret, så nu er det kommet hertil og er for lille eller for stort.
Jeg vil gerne have det størrer, men har ikke lige en god ide.

HVIS NOGEN HAR EN IDE, MODTAGER DEN GERNE.

Foreløbig får den lov at hvile.







I mellemtiden kan jeg komme videre med mit Dance of the Dragonflies. Baggrunds stoffet fandt jeg på træf hos Bøgelund patchwork. Stoffet, som guldsmedene er lavet i er købt for mange år siden, på træf i Odense, det år, hvor Ricky Tims var der. Stoffet er hans design, men det var en tysk butik, som solgte det billigt.

Foreløbig er det helle strøget på, det næste bliver at sy alle guldsmedene fast og hver lille del på vingerne, med henholdsvis sort tråd og usynlig tråd.










Jeg har fået syet de 2 første blokke til min Lucy Boston.
Det kommer desværre til at gå meget langsomt, fordi jeg lige for tiden ikke må belaste min venstre tommelfinger/hånd og det er nærmest en umulighed, så fortiden går det mere på at tegne stoffer op, klippe ud og lime på pap.












Pas godt på jer selv

Mange hilsner fra synørden Esther, der håber at hendes venstre hånd, snart kommer i orden igen.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Flot, flot. jeg er vil med dine guldsmede, mega flot.
Det er bare surt når hånden ikke vil som vi. :(
Knus og hils

patch 9 sagde ...

Tak Kirsten. Ja det med hånden kender du jo alt til. Knus og alt godt til dig fra mig