Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 19. juni 2017

Lidt af hvert

Vi er lige kommet hjem fra en superhyggelig familietur i Rønbjerg Resort. Vi var heldig sommervejret holdt fra torsdag til søndag.
Siden sidst har jeg fået 2 blokke færdig til My English Country Garden.
















Nu holder jeg også lige en pause fra alle de mange franske knuder og buollion roser.
Jeg har foretaget en del ændringer ift. det foreslåede antal tråde, som der skal broderes med. 6 tråde i roser er simpelthen  for meget, det bliver klodset og der er faktisk heller ikke plads.

Det går over min forstand, hvordan designeren har fået plads til det hun skriver, man skal gøre, det må have været sytråd hun har broderet med.



Et forhæng mere, til at skjule rodet. Denne gang er det til den høje reol. Nu har jeg også næsten brugt alle de blomster jeg af vanvare kom til at købe, fordi jeg synes de er smukke. Nu kan jeg glædes over dem i mit dejlig syrum.
















En sjov syæske fundet i Sverrig er endelig blevet færdig.
Det tog lidt tid at finde afstivningsmatrialet og endnu længere tid, inden jeg kom igang med at sy.







 Her er den åben. Det er låget, som ligger ved siden af. Det blev en lidt sjov blanding af stof. De fine yo yo er er lidt for hvide, de ender nok med at blive lavet om, når jeg har set mig træt af dem længe nok.

En sommerhilsen fra Esther

4 kommentarer:

Mona sagde ...

Hej, hvor er det fantastisk flot. Jeg skal nok til at brodere lidt, er da bare noget så glad for at se hvad du lave, er lidt misundelig derfor.

Unknown sagde ...

Du er stadig fantastik. Utrolig smukke ting du får lavet.
Knus og hils fra Kirsten

patch 9 sagde ...

Tak Mona, men jeg ved du også kan lave fantastiske ting. Tak Kirsten du laver også fantastiske
og smukke ting, håber du er ved at være frisk igen
Knus til jeg begge

ABL sagde ...

Hold op hvor laver du mange smukke ting, din sommer trillebør er da bare det sødeste. Meget spændende blog.hilsen Ann