Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 8. maj 2017

Der sker kun en lille smule

En ny toilettaske har set dagens lys. Den er sammensat af 2 mønstre, dels Emmaline bag og en taske med indsat divider (som det hedder på fremmesprogsk) Det betyder bare en adskiller, så tasken får 2 rum.
I Emmaline tasken er der indsat en bøjle ved lynlåsen, som gør, at den kan stå åben. Jeg har købt den her. Det er England, så ingen risiko for ekstra udgifter Emmaline bags internal wire frame - style B

Stoffet var egentlig først tænkt til jordmodertaske modellen.





Det var en lidt anderledes måde tasken skulle syes sammen på, men ikke så svært, som jeg forventede.

Har set at Patchworkkælderen i Kolding også har bøjler, som ligner Emmaline bøjlerne.












Min rumpepude er blevet færdig, men den kostede en forlængelse af en handicappet venstre hånd (en overbelastet sene), som jeg ikke tog hensyn til, fordi jeg er venstrehåndet.

Det var ikke klogt, nu ligger tingene i kø og venter på at hånden igen kan bruges normalt.

Fyssen kan ikke hjælpe mig og jeg ved ikke, hvor lang tid sådan en sene skal have ro.

Pas på jeg selv derude, bedre end mig.
Hilsen Esther

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ej hvor træls. Kender kun alt for godt det at skulle holde pause. Har nu ikke strikket i næsten et halvt år. Har i dag en aftale hos min akupunktør og så skal vi have en snak om, om han kan hjælpe mig.