Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 29. august 2016

DPF træf 2016

På træffet var jeg med til workshoppen lørdag, med Camilla, som har Quiltefant.
Det gik ud på at trådmale en blomst med symaskinen.
Min blomst nåede hertil og er langtfra færdig, fordi jeg brugte 1 t. på at få min symaskine til at sy ordentlig (en lille tråd havde sat sig fast i spolehuset)
Det brugte jeg en masse tid på + indkøb at nyt tråd.
det sidste kunne jeg måske have undgået, hvis jeg havde fundet miseren inden jeg købte tråden.

Det må komme an på et eksperiment senere.


Dette er mit bidrag til konkurrencen, Sig det med blomster.
Titlen er Ikabana.













Søndag var jeg til et fantastisk foredrag med Sheena J. Norquay fra Invernes
Hun laver det mest fantastisk imponerende billeder inspireret af den natur hun er omgivet af.












Jeg tror aldrig det før er lykkedes mig at komme hjem med så få indkøb, hvoraf de to stk. stof + taskemønster, velodon og termolam, som skal bruges på et kursus, næste lørdag.
Måske skyldes det, at jeg gentagne gange var henne og klappe en bernina 740

På gensyn i Skærbæk næste år

quiltehilsner fra Esther

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Meget smukt billed. Det så vi, men læste ikke hvem der havde syet det ;)

Det med stenene tog jeg et billed af, ja det var/er også flot.

Knus

patch 9 sagde ...

Tak for dagene hos jer og tak for rosen. Mit billed har fået en god bedømmelse og berettiget kritik. Knus

Annelise Pedersen sagde ...

Sikke et smukt værk, du har begået! Hvor er du altså dygtig!

Jeg kom desværre ikke til træffet i år, så jeg håber, der kommer en masse billeder.

Håber vi snart kan ses, da det jo glippede sidste gang, du var hos Kirsten.

Knus, Annelise

patch 9 sagde ...

Tak Annelise, Jeg har ikke taget mange billeder, men måske på DPFs hjemmeside. Ja vi må finde en dato, hvor vores kalendere passer sammen.
Knus fra Esther