Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 27. marts 2016

Route 66 vægtæppet færdigt

Jeg fik afleveret mine 12 puttetæpper, hvoraf de 10 er syet af mine stoffer, ren donation, dem har jeg det bedst med at sy.

Vægtæppet Route 66 er blevet færdigt, det er gået overraskende hurtigt.
Mønstret blev købt sidste år, på en "tøsetur", til Mosters stoffer i Lemvig, med frokost hos Gaudis have.

Jeg begyndte faktisk at sy den, da vi var på ferie sidste sommer. Køreturen i gamle biler, hvor vi fik en madforgiftning og var nød til at holde hviledag.

Stoffet til stolperne var jeg så heldig at finde, hos min lokale dealer, Glodi farvehandlen i Hadsten, som har et pænt lager af stoffer og især de der er gode at blande med. Samtidig er de meget dygtige til at hjælpe med farver.

 Jeg kan jo ikke være tomhændet, så jeg er igang med at vælge stoffer, til et nyt projekt.
Det her, som jeg godt kunne tænke mig at lave

Den lilla er dømt ude.

Det med tomme hænder behøver jeg ikke være nervøs for, der ligger blokke fra puttetæpper, som skal syes sammen + de 2 puttetæpper, som jeg har gang i, men jeg elsker at starte nye projekter, især at vælge stoffer.

Må I have en god påske, det der er tilbage af den
syhilsner Esther

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke med Bjarnes nye tæppe. Flot.
Det næste ser meget spændende ud.
Også en rigtig god Påske til jer to.
Knus fra Kirsten

patch 9 sagde ...

Tak Kirsten, det var spændende at fine stofferne på lagret. God påske til jer, den smule, som er tilbage. Knus fra Esther