Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 18. januar 2016

Projektmappe til broderi

Her er forsiden til min nu færdige projektmappe til broderi, som jeg elsker at lave, især når det er lidt specielt.

Jeg har nu lavet 3 stk, en til almindelig håndsyning, som jeg begyndte på, hos Den lille lade, på et kursus.
En til applikationer, som jeg elsker at lave.











Her er bagsiden, som blev dekoreret med en broderet fugl, fundet i den lokale genbrugs.














Her er indholdet. Begge lommer for og bag har også fået dekoration med broderede fugle

Siden, som er i, el lavet med lommer i klar plast til broderigarn rullet op på pap.
Det øverste på siden er en nålepude i filt

Siderne er sat på nogle smarte magasinholdere, som er købt hos Bøgelund, til træf i Aulby.



En evt. nr 4 skal være til amerikansk syning, men foreløbig en den på ønskelisten

 Min Arcadia Avenue er klar til montering. :-)
Det skal lige vare et godt stykke tid, inden jeg kaster mig ud i stampssyning, for denne her gav sved på panden

Billedet er taget af Anita i Tranbjeg, til UFO dag.

Hvordan skal det quiltes ? det står stadig hen i det uvisse, måske skulle jeg sende de til en professionel, men ved ikke hvad det koster.

Pas på jeg selv derude i kulden.

Quiltehilsner fra Esther















4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Ja, det er skønne de mapper. Vi kan jo godt lide orden :)
Tæppet er jeg stadig meget vild med. Glæder mig til at sy det. Men den står på UFOér, det nytter ikke noget, de skal laves færdig. NU

Knus og pas på sneen. Hils Bjarne
Kirsten

Lin sagde ...

Den var dog smart. Jeg koebte en hos dmc og har ikke broderet siden. Suk.

Dollandesign sagde ...

Din lilla broderimapp är förtjusande, tycker jag.

Dollandesign

patch 9 sagde ...

Tak rosen Kirsten, Lin og Dollandesign. Lin den tager ellers ikke så lang tid at lave, jeg har udeladt teksten.
Ja, Kirsten det er med at komme af med UFOerne, inden de bliver en plage.