Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 8. december 2015

3 mere til Arcadia Avenue

Northern lights, ja det er anden gang jeg har syet den, den første røg i skraldespanden, fordi midten var helt umulig og håbløs at se på.













Bloming. Uh de der 12 sømme, som skal mødes på midten, med papir i, er stadig svære.
Hvor ville jeg ønske, ar der fandtes noget, som kan blive i, som også kan gå i kopimaskinen.
For jeg har noget, som ikke skal tages ud, men det kan ikke kopieres på.
Der skal jeg selv tegne mønstret op på og det er umuligt at tegne præcis nok, så alt mødes der hvor det skal.








Circling geese.
Nu mangler der kun 3 blokke, men hvis jeg skal flere om, end de to jeg har, så er der måske længere vej end jeg regner med.

Pas godt på jeg selv.
Quiltehilsner fra Esther








3 kommentarer:

Mona sagde ...

Ååååh nej , hvor er du tålmodig! men det belønnes da også godt nok, virkelig flot lavet og flot at se på. Du må være stolt nu!
kh. mona

Unknown sagde ...

Wauuu, det bliver vild flot.
God jul
Knus

patch 9 sagde ...

Tusind tak for rosen God Jul
Knus fra Esther