Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 9. juni 2014

Quilte camp

I går kom jeg hjem, efter at have været med på Quiltecamp, på Elsegårde campingplads, sammen med 12 andre quiltere.
Jeg fik denne sommerfugl gjort færdig, den manglede det sidste håndsyning af rullekanten + lige det helt rigtig til at sætte på følehornene. Det fandt jeg på vores rally til de omkring liggende patchworkbutikker.

Pst. det bliver juni måned´s UFO :-)







Her er min høst fra rallyturen. Mønstret fandt jeg hos Nålepuden i Elsegårde, 5 min. gang fra campingpladsen.
I Grenå besøgte vi først Biksen, hvor jeg fandt de 4 nederste stoffer + knapperne til min sommerfugl. Derefter gik turen til butik Unik, hvor jeg fandt de 2 øverste stoffer + tråd, som jeg glemte at få med på billedet.
Den sidste butik kan jeg ikke huske hvad hed, men nu var mit shoppegen brugt op, så det blev kun til snorene og strikketilbehør, som allerede blev indviet i aftes.

Resten af dagen gik med at sy rullekanten færdig på det 10ende "puttetæppe", så nu er jeg klar til at aflevere tæpperne.

Vejret var super, så vi grillede i fællesskab hos Lisbeth, som er fastligger i kongelogen. Superhyggeligt

Jeg fik begyndt på mine frøer fra Aulby, men dem får i billeder af senere.

Jeg har billeder fra syningen, men glemte at spørge om jeg måtte lægge dem på nettet.

Det har alt i alt været nogen dejlige dage og jeg håber, at jeg kan være med til næste år.

Hilsen Esther

3 kommentarer:

Lin sagde ...

Herlige indkoeb og saa haaber jeg vi kan faa nogle billeder at se.

Unknown sagde ...

Har I haft Rally NU ? Det er da længe siden vi havde der her :)
Det er godt nok mange "puttetæpper" du får syet. Det ene flottere end det andet, tror der er nogle børn der bliver glade.

Grete sagde ...

Så flott teppe!? Ble så morsom effekt av det grønne "rammeverket!"