Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 8. april 2014

Den ældste sammen med nr 3 og et kursus

Blok nr 3 Pat Sloan´s mysterie BOM.
Det er godt at kameraet skærper ens opmærksomhed, for da jeg skulle tage billedet opdager jeg, at jeg har vendt den ene side forkert. Øv pille op og få den vendt rigtigt.












 Løftet, at jeg skulle gøre en UFO færdig for hver blok. Denne er ikke færdig, men det er min allerældste UFO. Oprindelig tænkt til at være et forandringstæppe, men syntes den blev lidt for kedelig til at være et vægtæppe. Den var for lille til puttetæppe. Nu er den blevet udvidet, så størrelsen passer. Den skal knappequiltes, jeg er bare i tvivl om det skal være det rod det er nu, fordi jeg ikke har knapper nok, som er ens eller jeg skal ud og købe nye. Ellers mangler kun kanten.

I søndags var jeg på kursus hos Den lille Lade, hvor vi skulle lave en projektmappe med et gammelt ringbind. Det er bare så smart og det har trikket min kreativitet, jeg har flere ideer. Desværre har jeg smidt de fleste af mine ringbind ud, ihvertfald dem jeg kunne bruge nu.
For den hvor er det typisk. Nu må jeg på jagt.








Indersiden,jeg har endnu ikke fået lavet flere sider, men den kan indrettes til lige det formål, man ønsker.

Hilsen Esther

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Wauu for et ringbind. Jeg har flere du godt kan få. Hvis altså du lærer mig at sy sådan et :)
De UFOér er noget træls noget, de tager så laaaang tid. :)
Glæder mig til vi ses.
Knus fra Kirsten
Hils Bjarne

Lin sagde ...

Det var dog en smart idé med det ringbind. At tage til eftertanke.
Goere en ufo faerdig, sikke et projekt. Jeg hepper med fra sidelinien.