Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 6. oktober 2013

Jeg købte New York stoffet for lang tid siden, vist nok hos En Bente ting, på et træf.
Det skulle bruges til en stor taske, men jeg kunne ikke lige finde den helt rigtige, det gjorde jeg så til træf i år, hos KHN design.
Det er en dejlig stor kuffert, som vil gøre sig til håndbagage, når vi rejser overthere næste år.




Der er lynlåslommer på begge sider af tasken + der er lommer indvendig også i begge sider, den ene med lynlås.
Der er sat den stiveste velodon på alle udvendige sider og strygevflies på foret.
Alle kanter er lavet med kantebånd
Velodonen gjorde det noget besværlig at sy kantebåndet på, men også tilsidst at sy det fast i hånden, fordi jeg ikke ville have tasken fyldt med knækfolder.



Jeg er også langt om længe blevet færdig med at sy min strikkekurv, som jeg købte mønster til, for mange år siden hos Sy og Rens, samt hegnstråden, som er sat i den øverste kant.
Det blev rester fra mit Kaffe Fasset tæppe, kurven blev lavet af.









 Det gjorde ikke så meget, at kurven ikke blev lavet, for dengang strikkede jeg ikke, men på det seneste har jeg taget det op igen, inspireret af min niece, som er lige så dygtig til at strikke, som min søster var.
Der skulle hanke på af cykelslange, men det bryder jeg mig ikke om, så jeg lavede mit eget design af hanke.
Syhilsner fra Esther

Ingen kommentarer: