Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 24. marts 2013

Not so giant dahlia

Søde Kirsten gav mig lov til at låne hendes skæresæt med hjem, da jeg blev syg og måtte køre hjem igen.
Så for engangs skyld har det været skub i Esther, med at færdiggøre et projekt, ihvertfald toppen, så jeg kan aflevere skæresættet igen.
Jeg fik købt baggrundsstoffet, i fredags, hos den lokale patchworkbutik.
Ja jeg skulle have ventet med midterstjernen, til jeg havde købt stoffer, nu må jeg istedet lave en lille redningsaktion, i form af en stjerne eller cirkel i midten.
Den er endnu ikke applikeret fast og jeg mangler også at skære og sy kantblokkene.
Det bliver min sol.

Mange syhilsner fra Esther og God Påske til jer alle

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Wauu, hvor er den blevet smuk.
Du er godt nok hurtig :)
Knus

Grete sagde ...

En strålende vakker sol......!

Jette sagde ...

Utrolig smukt - man bliver da helt høj af sådan en sol ;o)