Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

torsdag den 7. februar 2013

Bodil Gardner, kunstner med stort K

I aftes var jeg til foredrag med Bodil Gardner i patchwork foreningen Aros, det var en fantanstisk inspirerende oplevelse og jeg var helt høj, da jeg kom hjem.
Efter min mening er hun kunstner med stort K, med sit helt eget udtryksmåde. Hendes tæpper/ billeder bringer glæde.

Jeg tillader mig at lave et link til hendes hjemmeside, så alle mine læsere kan få lov til at nyde hendes kunst.
Jeg har lånt billederne, da jeg desværre ikke havde mit kamera med.

http://www.bodilgardner.dk/index.html




Et enkelt af hendes kvindeportrætter.

Syhilsner fra Esther

2 kommentarer:

Grete sagde ...

Takk for tipset! Har kikket på hennes bilder-quilter, og de er aldeles nydelige. Slik en detaljrikdom!

Lin sagde ...

Hende maa jeg ind og kigge paa. Tak for tipset.