Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 7. november 2011

Loppefund

Her er mine fine loppefund, som jeg fandt den dag Inger og jeg var til fødselsdag hos Hobbygården i Gassum. På vej derud kom vi forbi et skilt, med loppemarked og Inger synes også det er sjovt at gå på kræmmer-og loppemarkeder, så vi bestemt at holde ind, når vi kørte hjem.
Kisten vil jeg lave stoffor i og den vil være alletiders til stof opbevaring.
Flakonerne skal bruges til et sengetæppe i japansk foldeteknik, med isat gamle broderier, blonder og hvad jeg ellers kan finde, der kan bruges.
Rejsen til Amerika, ville jeg gerne have haft til min kuffert, som jeg syede, men nu vil jeg i stedet bruge den til en taske, som kan bruges til håndbagage.
Pas på jer selv. Hilsen Esther

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Super loppefund. Havde jeg været der, havde jeg købt det samme. :O)
Knus Kirsten