Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 11. april 2011

Endnu en

Endnu en blok er blevet færdig, til mit Red Broly tæppe. Det næster er så småt igang.
Ellers er jeg lige nu ved at sy babytæpper af rester, som skal sendes til Japan. Jeg regner med at der vil være 3 færdige til afsendelse i næste uge.
Det er min måde at hjælp, de hårdt ramte mennesker, på. Jeg sender ikke penge, da der har været alt for mange historier om, at pengene havnede i de forkerte lommer, fremfor at komme dem til gode, som de var tiltænkt.
Øv, der er slet ikke nogen af dem, som jeg har givet en AWARD, der har opdaget det.
Pas godt på jer selv. Hilsen Esther

3 kommentarer:

Helle Sejten sagde ...

En skøn broly blok du har syet :-)
Tak for invitationen til awarden, men må afslå...er ikke til awards og sådanne :-)
Knus, Helle

Skjold sagde ...

Altså, hvor er det flot.
Jeg er helt vild med det tæppe, som du er i gang med. Det bliver superflot.

Annelise Pedersen sagde ...

Hvor er den skøn, Esther!