Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 20. april 2011

Den 9ende

Den niende blok færdig og der mangler kun 3 mere. Jeg kan næsten ikke vente med at få dem, men da jeg har valgt at få dem sendt, en hver måned, må jeg pænt vente.
Ellers skal jeg til at igang med blomsterne til bedstemor swappen og grydelapperne er begyndt, men de er en hemmelighed, indtil vi har swappet.
Jeg har også rodet mig ud i en  international taskeswap, hvor jeg skal sende en taske til Texas. Det bliver spændende hvad der kommer tilbage.
Lige nu er det haven, der står på programmet, for jeg kan nærmest se, hvordan ukrudtet vokser fra dag til dag.
Der skulle vel ikke være nogen som utrolig gerne vil overtage pasningen af en 1400 m2 stor have ???? Undtagen græsplænen og hækken, som min mand tager sig af, heldigvis.
Nu kalder haven, meget højt ;-))))

Pas godt på jer selv, hilsen Esther

3 kommentarer:

Inge fra Kludenyt.dk sagde ...

Hvor er det dog flot, glæder mig til at se de sidste 3 også..
Knus Inge

yvon sagde ...

I love that bom. Can you tell me where it is for sale? I like tour blog and follow it when I have the time. The first week of may I visit Danmark with 9 (Dutch) quiltfriends. We will meet a local quiltgroup and have a show and tell. We hope to have a wonderful quiltholliday in Danmark

patch 9 sagde ...

I hope to, that you and your friends will have a wonderful holliday in Denmark.
Yvon you can buy the pattern at
www.patternsonly.com
Kind regards Esther