Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 26. november 2010

Min udsigt. Gæt engang



Har I set en udsigt fra mit syværelse. Er den ikke smukt ? Jeg kan ellers ikke lide vinter og ville foretrække at bo nede i varmen.
Prøv at gætte hvilke biler, der gemmer sig under sneen ?????
Det er da godt at man sagtens kan sy patchwork, selvom sneen stadig kommer ned fra himlen.
Gad vide om jeg kan komme i genbrugsen i dag ????
Vi havnede heldigvis ikke i den 20 km lange kø i går, på vej hjem fra Nordjylland, vi nåede at køre af ved Randers N. Hellere Randers i myldretiden, end sidde i en kø på motorvejen, fordi nogen skal køre for stærkt i det glatte føre. Det kunne vi se, med alle dem, der overhalede os.
Hyg jer med sneen. Hilsen Esther



3 kommentarer:

Jette sagde ...

Esther - det ser vel nok smukt ud. Jeg er heller ikke så glad for vinteren, kan bedre lide varme og sol ;o)

Marianne sagde ...

ja smukst ser det ud, men vil også meeeget hellere ha´sol og sommer :) - men helt rigtigt dejligt at sidde med sine sysler og kigge ud
kh

Skjold sagde ...

Sikke dog en vidunderlig udsigt.
Det må da være inspirerende at sidde og sy og samtidig kigge ud på den.