Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 2. maj 2010

Sommer


Mine canadiske broderier er stadig gode i sofahjørnet, så det går lidt hurtigere end udfordringen, som led under, at jeg fik en uge i sengen, med næsen i vejret og det inspirerende kursus med Vikki, for den teknik frister stadig meget.
I dag sker der heller ikke noget med mine blomster, det bliver istedet roserne, i haven, som skal klippes.
Ha´ en god dag. Hilsen Esther

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Super smukke broderier...de er virkelig flotte.
Er også vild med din angry owl
knus, Helle

patch 9 sagde ...

Tak Helle. Ja, Vikkis teknik vil jeg gerne lave mere af, den er spændende.
Hilsen Esther