Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 2. februar 2010

Hvad der kom ud af mit kursus


I weekenden har jeg været på kursus i vores lokale forsamlingshus, med Britta. Det er en halvårlig tilbagevendende begivenhed.
Denne gang blev det til denne runde pude, med en spændende måde at sætte stoffer sammen på.
Derudover blev jeg færdig med toppen til min X-blocks tæppe, som nu er klar til montering og fik tegnet en bakkeserviet til Trip trap bakken op på karton, de papstykker fik riet stof på i aftes, så den nu er klar til at sy sammen.
Når den er færdig skal jeg prøver en ny måde at montere på.
Ha´ en god dag. Hilsen Esther

Ingen kommentarer: