Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

fredag den 18. september 2009

Troldetasken




Jeg har en svaghed for trolde, så da jeg så dette mønster hos Butik Himmelblå, da jeg skulle hente noget helt andet, noget så kedeligt, som quiltevat.

Egentlig skulle der jo være strik på, men jeg strikker ikke så meget. I stedet måtte troldemor til at sy, men strikketøjet skulle da med, så tasken fik forskellige sider.
Den er ikke lakeret på den ene side, men stoffet er blank og kameraet ville kun blitze på den ene side. Strikketrolden er lidt for blank og patchworktrolden for duchet.
Nu må jeg endelig begynde på min Australske taske.
Ha´ en god dag. Hilsen Esther

1 kommentar:

Berit sagde ...

Den er bare så sød, godt du har fået det hele med.