Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

lørdag den 19. december 2009

Kalender BOM færdig


Et helt års månedsblokke fra Ellies quilteplace er nu færdigsyede og monteret, det har været spændende hver måned at gå ind og se hvordan denne måneds blok så ud. Jeg valgte at lave mine, som broderier (på indisk bomuld) eller sticheries, som det hedder på udenlandsk. Jeg syntes de var lidt blege, med min lyse baggrund, derfor valgte jeg at sætte kanter imellem. Hvis jeg havde ladet være havde midterfeltet til min evighedkalender fra Dansk Patchwork Forening passet bedre. Det har også været spændende at følge hvordan andre valgte at lave deres blokke. De er hver især blevet utrolig flotte.
Du kan se alle blokkene her.
Ha´ en god dag Hilsen Esther

Ingen kommentarer: