Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

onsdag den 18. november 2009

Gevinst, BOMblokke fra Linette



Jeg kan næsten ikke få armene ned. Vi har været til det årlig bankospil i bilklubben og tænk jeg vandt hovedpræmien, en stor købmandskurv. Gæt hvem der glemte at tage billede af den, inden jeg skilte den ad, der var mange gode sager vin, kaffe, slik, frugt, nødder, ris, en øl, en bamse af strå og en sød lille lygte til fyrfadslys.

Jeg må hellere lige vise september og oktoberblokken af min BOM fra Linette, for jeg har næsten lige fået novemberblokken.

Ha´ en god dag Hilsen Esther

2 kommentarer:

Annelise Pedersen sagde ...

Tillykke med gevinsten, Esther! Jeg er glad på dine vegne ;-)
Blokkene fra Linette er bare så supersøde! Jeg er imponeret over alle de fine detaljer i hendes designs der gør, at de ikke er til at stå for. Flot arbejde!

Jette sagde ...

Hvor er dine små huse dog bedårende - er de syet over frysepapir?