Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

mandag den 14. marts 2011

Masser af eventyr

Jeg har lige lagt sidste hån på eventyrtæppet fra AnAKa, som var BOM hos Butik Himmelblå i 2009.


Det har været utrolig spændende at sy, med de fine broderier og applikationerne på kanten, fordi begge dele er teknikker, som jeg holder meget af at lave, men det bliver sidste gang jeg deltager i en BOM, hvor jeg ikke selv får lov til at bestemme farverne. Det at vælge farverne til en quilt, er jo en af de helt store fornøjelser og udfordringer, den dimension manglede fuldstændig her og det var et savn.

Det var også broderierne og applikationerne, som jeg var vild med, ikke farverne, men jeg ville aldrig få brugt stofferne, hvis jeg valgte andre stoffer. Jeg var trods alt for nærig til, at stofferne skulle gå til spilde.

Pas godt på jer selv

Hilsen Esther

2 kommentarer:

http://troldeognissemager.blogspot.com/ sagde ...

Jeg syntes det er utroligt smukt dit tæppe, selvom du ikke selv er så vild med farverne.

Ha´en rigtig dejlig dag.

patch 9 sagde ...

Tak. En dejlig dag til dig også
Hilsen Esther