Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

søndag den 1. november 2009

Udstillingen i Haverslev

Jeg var i dag til en fin udstilling i Haverslev, hvor der var mange spændende ting bl.a. en broderiserie, med årets måneneder i motiver, sat i rammer. Et par flotte sjaler, med fleece på, de så dejlig lune ud. Flere meget flotte billeder og tasker lavet af Ruth Holst.
Desværre havde jeg glemt mit kamera, så de gode ideer måtte med hjem i hukommelsen.

Alle mine X-blocks er klar til at sy sammen. Jeg var heldig idag, at finde bagsidestof hos Hobbygården, Lotte har altid noget stof til 65 kr pr. m. Det var kun en lille omvej, på vejen hjem.
Ha´ en god dag Hilsen Esther

Ingen kommentarer: