Kludeklipperen

Velkommen til Kludeklipperens blog, der handler om min store passion Patchwork/Quilting, applikation, broderi og lidt trådmaleri, oplevelser og dagligdagen.



Det vil glæde mig, hvis du lægger en kommentar. På forhånd tak

tirsdag den 28. juli 2009

Tirsdag d. 28 juli Festivaltaske




Jeg skulle blive hjemme og vente på en pakke, som skulle komme med Speciel Delivery i dag.
Det betød, at jeg var nød til at blive inde i det skønne vejr, for jeg kan ikke høre, hvis der er nogen ved døren fra haven

Tiden skulle jo bruges til noget fornuftigt. Mit barnebarn havde bedt mig lave en festivaltaske til hende, fordi hun syntes, at dem hun kunne købe var for store og grimme.

Alligevel skulle der være plads til nøgle, mobil og penge og den skulle kunne hænge om halsen

Jeg designede denne lille sag til hende. Der er en lomme i klappen til nøglen og der er to rum i tasken og den er lukket med velcro

Min svigerdatter fik den anden selvagetaske jeg havde lavet, så jeg måtte lave en ny, da jeg skulle bruge en model til patchworkklubben.


Hun vil også meget gerne have et sæt af mine badepiger, så dem valgte vi lige stoffer til.

Det er dejligt, når det bliver værdsat det man godt kan lide at lave


Pakken kom slet ikke.

Ha´en god dag hilsen Esther








Ingen kommentarer: